Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Badia del Vallès seu del X Congrés de Tècniques Associatives que organitza la FAC

X Congreso de Técnicas Asociativas (FAC)Ahir diumenge, 23 d'octubre, va tenir lloc el X Congrés de Tècniques Associatives que organitza la Federació Andalusa de Comunitats, a Badia del Vallès, un congrés que enguany, va estar organitzat per l'entitat badienca La Cofradía Padre Jesús Nazareno y Nuestra Señora de los Dolores.  

El Congrés va comptar amb l'assistència de  l'alcaldessa de Badia del Vallès, la Sra. Eva Menor,  el regidor d'Esports i Cultura de l'ajuntament, el Sr. Antonio Rodríguez, el President de la Cofradía Padre Jesús Nazareno y Ntra. Sra. De los Dolores, el Sr. Domingo Capitán Leiva, que va fer la presentació de la jornada, el president de la FAC, el Sr. Miguel Montaño Mesones i l'Assesor de la Diputació de Barcelona, Emiliano Jiménez, encarregat de clausurar el Congrés.

L'alcaldessa Eva Menor, encarregada d'inaugurar el Congrés, va agrair l'esforç de l'entitat badienca, la Cofradía Padre Jesús Nazareno y Nuestra Señora de los Dolores, que “any rere any duu a terme la impecable organització dels actes de la Setmana Santa”, alhora que va exaltar “la seva implicació en les diverses tasques socials, com el banc d'aliments”.

Durant la introducció del seu discurs, l'Alcaldessa, va fer una petita descripció entorn la ciutat de Badia del Vallès. Va destacar que “és una ciutat plural, creada per acollir a les persones que van emigrar cap a Catalunya durant l’època del Franquisme, fet que va forjar un esperit lluitador i solidari entre els ciutadans”. En aquest sentit, va explicar a l'auditori, la morfologia que té la ciutat, en forma de Península Ibèrica.

Menor es va congratular de “la gran tasca que realitzen les diferents associacions andaluses per continuar mantenint les diverses manifestacions socioculturals a Catalunya” i va donar pas a la inauguració del Congrés amb un bell poema d'Antonio Machado dedicat a Andalusia.

Després que el regidor de l'ajuntament de Badia del Vallès, Antonio Rodriguez, exposés la seva ponència entorn el món associatiu i la creació de xarxes per a l'optimització dels recursos,  es van debatre d'altres ponències. Les joventuts a les Entitats, la intervenció de la direcció de la dona a la  FAC, les cases regionals d'altres Comunitats Autònomes a Catalunya, la informàtica i les subvencions o les polèmiques declaracions sobre Andalusia per part de dos dirigents de CiU, van estar alguns dels temes que van centrar el debat d'una jornada de treball que es va allargar durant tot el diumenge.

Publicat el 24.10.2011
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
MÉS ACTUALITAT:
^