Un any més, els carrers de Badia del Vallès, van acollir els personatges més màgics del Nadal, ses majestats els Reis Mags d'Orient: Melcior, Gaspar i Baltasar, que van omplir d'il·lusió tots els racons de la ciutat durant la tradicional Cavalcada de Reis.
La Cavalcada va estar formada per quatre carrosses, intercalades per una festiva comitiva de taxis, que van recórrer els carrers de la ciutat. La comitiva va sortir del nou edifici Antoni Machado i va passar pels carrers locals, fins gairebé passades les 20 hores. La novetat d'enguany va ser la participació, amb la quarta carrossa, de l'Associació de Comerciants de Badia del Vallès, que va sorprendre tot el públic assistent amb una espectacular carrossa transformada en un mercat medieval.
Centenars de persones es van concentrar als carrers de la ciutat per donar la benvinguda als màgics personatges i poder també arreplegar més de mitja tona de caramels que es van llançar des de les carrosses, gentilesa de l'Ajuntament, l'Associació de Comerciants i d'altres empreses del voltant del municipi.
Com cada any, l'enginy dels voluntaris i de les voluntàries de diverses associacions va aconseguir tematitzacions molt diverses i creatives de les carrosses. Aquest any, la de Melcior estava decorada de regal gegant, la de Gaspar, de llaminadures i la de Baltasar, del Pol Nord, repleta de pingüins.
Per tercer any consecutiu, la Banda de Cornetas y Tambores de la Cofradía Padre Jesús de Nazareno, va encapçalar la comitiva al so dels tambors.
Un any més, l'organització de la Cavalcada va ser possible gràcies als esforços de persones voluntàries de la Penya Blaugrana (carrossa de Melcior); l'Associació de Dones per la Igualtat (carrossa de Gaspar) , Can Sanfeliu (carrossa de Baltasar) i l'Associació de Comerciants, amb la darrera carrossa. L'Associació Cultural Vermell i Negre va preparar i organitzar el Tro Reial situat al Complex Esportiu.
El recorregut de la comitiva va sortir del nou centre Antonio Machado, situat al carrer de Menorca i va passar per l'avinguda de la Costa Blava, l'avinguda de la Costa Brava, l'avinguda de la Mediterrània, l'avinguda de la Via de la Plata, l'avinguda del Cantàbric, el carrer de Saragossa, l'avinguda de Burgos, fins a la plaça Major. Un cop finalitzat el recorregut, els protagonistes de la nit: ses majestats els Reis d'Orient, els patges i els més petits, es van reunir al Complex Esportiu, indret on estava preparat el tro reial, per de rebre les cartes dels més petits.







