Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Emoció, il·lusió i màgia a la Cavalcada de Reis de Badia del Vallès

Cavalcada de Reis 2015 a BadiaCom cada any, els Reis Mags d'Orient no es van oblidar de visitar els badiencs i les badienques. Melcior, Gaspar i Baltasar, acompanyats de tota la seva comitiva, van desfilar pels carrers de Badia repartint il·lusió entre els infants.

Enguany, la comitiva estava formada per quatre carrosses, taxis guarnits per a l'ocasió, la banda de música i tres cavalls, que l'encapçalaven. Centenars de veïns i veïnes van seguir-ne el recorregut, esperant amb il·lusió el pas de Ses Majestats. La decoració de les carrosses va ser especialment destacada, fruit de la creativitat i el treball dels voluntaris i de les voluntàries que van fer possible que la Cavalcada fos, un any més, un èxit.

La Cavalcada va sortir del Centre Antonio Machado, situat al carrer de Menorca, i va desfilar per les avingudes de la Costa Blava, de la Costa Brava, de la Mediterrània, de la Via de la Plata, els carrers d'Algarve, de Porto i dels Infants i l'avinguda de Burgos. Va finalitzar el seu recorregut, prop d'una hora més tard, a la plaça Major. En aquest punt es va situar el Tron Reial, on els nens i les nenes de Badia van poder lliurar les cartes als Reis i als seus patges.

Ja a la nit, Ses Majestats els Reis d'Orient van repartir els regals aprofitant que tothom dormia.

Cavalcada de Reis 2015 a Badia   Cavalcada de Reis 2015 a Badia   Cavalcada de Reis 2015 a Badia   Cavalcada de Reis 2015 a Badia

Cavalcada de Reis 2015 a Badia   Cavalcada de Reis 2015 a Badia   Cavalcada de Reis 2015 a Badia

Publicat el 12.01.2015
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
MÉS ACTUALITAT:
^