Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Recollida solidària d'aliments els dies 10 i 11 d'abril a Badia

alimentsLa Comissió de Mesures Anticrisi del Consell Municipal de Serveis Socials de Badia del Vallès ha organitzat una recollida d'aliments solidària per divendres 10 (de 10 h a 14 h i de 17.30 h a 20.30 h) i dissabte 11 d'abril (de 10 h a 14 h), als supermercats Mercadona i DIA de la ciutat.

La recollida estarà centrada en aquells aliments i productes que són més necessaris i dels quals n'hi ha menys quantitat per oferir a les famílies: farina, sucre, oli, llet i productes higiènics.

La Comissió convida les entitats i la ciutadania en general a col·laborar com a voluntaris/àries per fer torns de recollida. Tothom qui hi vulgui participar, es pot inscriure, fins el 7 d'abril, clicant aquí. Per a comunicar qualsevol dubte o variació en les inscripcions, podeu enviar un correu electrònic o trucar al telèfon del Casal de Joves (93 729 46 51) uns dies abans de la recollida, per evitar possibles problemes de coordinació.

Publicat el 31.03.2015
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
MÉS ACTUALITAT:
^