Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Afectacions al trànsit i la via pública per les processons de la Setmana Santa

Ajuntament de Badia del VallèsA causa de la celebració de les processons de Setmana Santa, hi haurà restriccions de trànsit els dies 20 i 25 de març.

El 20 de març, de 10 a 11.30 h, la parada d'autobús de l'av. de Burgos quedarà temporalment fora de servei. La parada alternativa i més propera és la situada al c. dels Infants.

El dia 25 de març, amb motiu de la processó de Divendres Sant, no es podrà estacionar a la reserva d'estacionament de l'av. de Burgos (davant de la plaça Major), a partir de les 14 h.  

A més, el mateix dia 25, de 18 h a 00.30 h, i també a causa de processó, les parades d'autobús de la població quedaran temporalment fora de servei, per la qual cosa s'habilitarà una parada alternativa a la glorieta de l'Alió, als afores de la ciutat.

Publicat el 18.03.2016
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
MÉS ACTUALITAT:
^