Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Alcaldes i alcaldesses del Vallès Occidental es reuneixen amb el conseller de Salut

Reunió del conseller Comín amb alcaldes i alcaldesses del Vallès Occidental. Foto: Consell Comarcal del Vallès Occidental.Divendres passat, 25 de novembre, alcaldes i alcaldesses de la comarca es van reunir amb el conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya, Antoni Comín. Per part de Badia del Vallès, hi va assistir la seva alcaldessa, Eva Menor, i el primer tinent d'alcaldessa, Rafa Moya. A la trobada també hi va assistir el president del Consell Comarcal del Vallès Occidental, Ignasi Giménez.

El conseller Comín va explicar als assistents l'estat de l'operació per la compra de l'Hospital General de Catalunya, i va recordar que era una bona oportunitat de resoldre una de les necessitats actuals que hi ha a la comarca, que és la manca d'un hospital bàsic que descongestionaria els hospitals de referència (el Parc Taulí, la Mútua de Terrassa i el Consorci Sanitari de Terrassa).

Els representants municipals, per la seva banda, van traslladar al conseller les seves demandes sobre la millora en l'atenció primària i van demanar que es garantís la mobilitat amb transport públic, especialment per als municipis de la zona sud.

Publicat el 28.11.2016
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
MÉS ACTUALITAT:
^