Quasi bé una setentena de persones ha superat la primera fase del concurs d'oposició per tal de cobrir quatre places d'Agent de Policia Local a Badia del Vallès.
Ja es pot consultar al web municipal la llista d'admesos i exclosos pel que fa a les proves físiques realitzades durant el matí d'ahir, al Complex Esportiu Municipal. Les proves van consistir en cinc proves físiques. D'una banda, la cursa de llançadora, flexió de braços i d'altre banda, la prova abdominal, la de salt de longitud i la de velocitat 10X5.
Totes les persones que han quedat admeses en el procés selectiu queden convocades per a realitzar la següent fase del concurs d'oposició. Aquest consistirà en la realització d'uns exàmens establerts als temaris de les bases.
Les proves tindran lloc el proper divendres 2 de juliol, a les 9 h, al Complex Esportiu de Badia del Vallès.







