Des de fa uns anys l'Administració pública evoluciona en sintonia amb les noves tecnologies, actualitzant contínuament els seus procediments i permetent-nos que avui dia molts tràmits puguin realitzar-se de forma telemàtica (Agència Tributària, Seguretat Social, Generalitat...), és a dir, utilitzant Internet a través de certificats digitals, que s'han convertit en un instrument molt útil que ens pot estalviar molt temps en desplaçaments innecessaris.
L'objectiu d'aquesta sessió és explicar les utilitats que té el certificat digital de la Generalitat de Catalunya idCAT perquè les noves persones autònomes es beneficiïn del seu ús.
1. Les característiques del certificat digital idCAT
2. Els tràmits amb l'idCAT a la Seu Electrònica de l'Agència Tributària:
3. Els tràmits amb l'idCAT a la Seu Electrònica de la Seguretat Social:
4. Els tràmits amb l'idCAT a la Seu Electrònica de la Generalitat:
5. Altres tràmits:
Adreçat a:
Persones treballadores autònomes, emprenedores i ciutadania que estiguin interessades a aprendre a utilitzar un certificat digital
Places limitades. Inscripcions clicant aquí.
Data: 10 i 12 de maig
Horari: 15 a 17 hores
Durada: 4 hores (2 sessions de dues hores)
Preu: Gratuït
Organitza: Ajuntament de Badia del Vallès
Lloc: A través de la plataforma Zoom
No perdis temps ni et desplacis quan no és necessari! Aprèn totes les funcionalitats del certificat idCAT des de casa!