Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Pla director per a la substitució integral de la xarxa d'aigua i obertura imminent d'un punt d'atenció al públic
Reunió de l'Ajuntament de Badia i Agbar per acordar la redacció d'un pla director de la xarxa de distribució d'aigua a Badia i l'obertura imminent de la nova oficina d'atenció al públic.
L'Ajuntament de Badia i Agbar es van reunir divendres passat per acordar la redacció d'un pla director de la xarxa de distribució d'aigua a Badia i l'obertura imminent de la nova oficina d'atenció al públic, que s'ubicarà a l'edifici de l'Ajuntament. En la reunió han participat l'alcaldessa, Eva Menor; el primer tinent d'alcaldessa, Rafael Moya, el gerent territorial d'Agbar, Josep Maria Montserrat, i el cap de Distribució, Isaac Sánchez.

Eina estratègica per a una nova xarxa d'aigua
El pla director serà l'eina estratègica per conèixer l'estat de la xarxa de distribució a tot el municipi i permetrà planificar la retirada i la substitució integral de la xarxa actual, de fibrociment. El pla director quantificarà el cost total de la intervenció i dissenyarà la planificació dels treballs necessaris per substituir la xarxa a tot el municipi. L'Ajuntament i Agbar cofinançaran la redacció d'aquest pla.

Imminent obertura d'un punt d'atenció al client, a l'Ajuntament
A la reunió també s'ha acordat la imminent obertura d'un nou punt d'atenció al client per facilitar atenció presencial a la ciutadania. Aquest punt d'atenció s'ubicarà a l'edifici de l'Ajuntament.

Amb els acords arribats a la reunió de divendres, es volen iniciar els treballs per oferir una nova xarxa de distribució a tota la població i així reduir el nombre d'incidències, a més de recuperar l'atenció presencial per facilitar a la ciutadania la realització de les gestions relatives al servei d'aigua.

Publicat el 23.01.2022
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
MÉS ACTUALITAT:
×  
Eva Menor informa sobre l'estat d'emergència per sequera a Badia Eva Menor informa sobre l'estat d'emergència per sequera a Badia
^