Aprofitant que arriba l'hivern, les tardes són més fredes i es fa fosc més aviat, el Servei d'Infància de l'Ajuntament de Badia ha fet una proposta de programació de les activitats de “Sortim al Carrer”, amb canvi d'espai durant els mesos de desembre, gener i febrer. Aquest hivern, les activitats es faran al Casal dels Infants o a la Biblioteca.
Es tracta d'activitats gratuïtes, destinades a infants -i a les seves famílies- a partir de 1r, que tenen lloc tots els divendres a partir de les 17.30 h. Els infants de 1r i 2n han d'anar acompanyats sempre d'un familiar major d'edat. En cas que els infants tinguin algun germà més petit, pot participar de l'activitat també acompanyat d'un familiar.
Entre els tallers que s'organitzen n'hi haurà de cuina, de modelar fang, de fer màscares o per aprendre a fer moneders. Pel que fa a les activitats, el dia 23 de gener hi haurà Cinema+crispetes i el 25 de febrer, Concurs de ball. El proper taller serà aquest divendres, dia 12 de desembre (Decoració nadalenca).
Per a més informació, feu clic a la imatge que acompanya aquesta notícia.




















