
Després de la rebuda institucional a l'Ajuntament, el conseller va visitar la seu de la Federació Catalana de Judo i Disciplines Associades; el poliesportiu municipal d'av. del Tibidabo i, dins d'aquesta instal·lació, el Club de Boxa La Cubierta, un exemple de recuperació i de nou ús d'un equipament esportiu en desús.
L'alcalde ha destacat molt positivament aquesta visita: “Ha estat una trobada molt profitosa, en què hem pogut traslladar al conseller la importància i la força del teixit esportiu a la nostra ciutat, així com els projectes i reptes que tenim al davant”.
La visita del conseller Álvarez s'inscriu dins de les trobades amb representants de les diferents àrees del Govern de la Generalitat i d'altres institucions supramunicipals que està duent a terme l'alcalde per presentar les potencialitats i reptes de futur de Badia.















