Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Constitució d'una borsa de treball de Tècnics/iques d'Administració General
Constitució d'una borsa de treball de Tècnics/ques d'Administració General
L'Ajuntament de Badia del Vallès ha convocat un procés per a la constitució d'una borsa de treball de la categoria de Tècnics/iques d'Administració General (TAG) amb la finalitat de cobrir, de manera interina, les necessitats d'ocupació, sigui per substitucions, temporalitat o per la provisió temporal de places vacants, fins a la provisió reglamentària de les mateixes o quan la necessitat del servei així ho requereixi.

El termini de presentació de sol·licituds és de 20 dies hàbils, a comptar l'endemà de la publicació al DOGC. Com l'anunci es va publicar ahir, el termini comença avui i fins al 5 d'abril, inclòs.

Pots consultar les bases de la convocatòria en el document adjunt.

Resolució d'aprovació de les bases reguladores per al procés de selecció per a la constitució d'una borsa de treball de la categoria tècnic/a d'Administració General

Resolució d'aprovació de les bases reguladores per al procés de selecció per a la constitució d'una borsa de treball de la categoria tècnic/a d'Administració General

Fitxer: 20230201_Resolucio_DECRET_2023_0230__Resolucio_PR_2023_414_.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 19
Mida: 838.18 kB

A la Seu electrònica de l'Ajuntament trobaràs el tràmit específic, dins de l'apartat Tràmits destacats.

Publicat el 09.03.2023
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
MÉS ACTUALITAT:
×  
Eva Menor informa sobre l'estat d'emergència per sequera a Badia Eva Menor informa sobre l'estat d'emergència per sequera a Badia
×  
Missatge de Nadal de l'alcaldessa Missatge de Nadal de l'alcaldessa
^