Les dues mediadores encarregades de la difusió del Servei de Mediació van atendre les persones que es van apropar a la paradeta i els van explicar com funciona aquest recurs gratuït de l'Ajuntament en cas d'un problema de convivència. Alguns veïns i veïnes de Badia es van acostar per preguntar sobre el Servei i per incloure els seus casos a la bústia.
L'objectiu del Servei de Mediació és gestionar i prevenir conflictes de convivència a la ciutat. Amb aquest recurs gratuït, l'Ajuntament aposta per la cultura de la pau i del diàleg.
El Servei de Mediació Comunitària atén qualsevol conflicte derivat de les relacions personals i de la convivència, com ara:
• Veïnals, sorolls, desacords en l'organització de comunitats de veïns i veïnes, dificultats de relació, etc.
• A l'espai públic, ús i convivència als carrers, places, parcs,
• A entitats i associacions, problemes de relació entre persones sòcies, amb altres entitats, etc.
Pots trobar el Servei de Mediació a la primera planta de l'Edifici El Molí (Av. Costa Blava, s/n). El telèfon és el 93 729 46 51.
L'horari d'atenció és:
• Matins: Dilluns, dimecres i divendres, de 9 a 11 hores
• Tardes: Dilluns, dimarts i dijous, de 16 a 20 hores