Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
L'equip del Servei de Mediació de l'Ajuntament difon els seus serveis a la ciutadania
L´equip del Servei de Mediació de l´Ajuntament difon els seus serveis a la ciutadania
Un equip de mediadores de l'Ajuntament va fer ahir una activitat de difusió i sensibilització del Servei de Mediació a la plaça Major, davant l'oficina de Correus. Durant la jornada, es va obrir una bústia a disposició de la ciutadania, on van poder compartir conflictes i necessitats de forma anònima.

Les dues mediadores encarregades de la difusió del Servei de Mediació van atendre les persones que es van apropar a la paradeta i els van explicar com funciona aquest recurs gratuït de l'Ajuntament en cas d'un problema de convivència. Alguns veïns i veïnes de Badia es van acostar per preguntar sobre el Servei i per incloure els seus casos a la bústia.

L'objectiu del Servei de Mediació és gestionar i prevenir conflictes de convivència a la ciutat. Amb aquest recurs gratuït, l'Ajuntament aposta per la cultura de la pau i del diàleg.

El Servei de Mediació Comunitària atén qualsevol conflicte derivat de les relacions personals i de la convivència, com ara:
Veïnals, sorolls, desacords en l'organització de comunitats de veïns i veïnes, dificultats de relació, etc.
A l'espai públic, ús i convivència als carrers, places, parcs,
A entitats i associacions, problemes de relació entre persones sòcies, amb altres entitats, etc.

Pots trobar el Servei de Mediació a la primera planta de l'Edifici El Molí (Av. Costa Blava, s/n). El telèfon és el 93 729 46 51.

L'horari d'atenció és:
Matins: Dilluns, dimecres i divendres, de 9 a 11 hores
Tardes: Dilluns, dimarts i dijous, de 16 a 20 hores

Publicat el 09.05.2025
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
MÉS ACTUALITAT:
×  
Assetjament Escolar Assetjament Escolar
×  
Posada en marxa de l'ascensor del carrer Bètica Posada en marxa de l'ascensor del carrer Bètica
^