Badia del Vallès amb l'esport AGENDA ACTIVITATS INSTAL·LACIONS ENTITATS TRAMITS LA NIT DE L'ESPORT LA CURSA DE BADIA
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Curs d'iniciació a Tècnic/a d'Esports

L'ajuntament de Badia del Vallès amb la col·laboració de l´àrea d'esports de la Diputació de Barcelona , l'associació esportiva Viu l'Esport i el Futbol Sala la Sardana, organitzen un curs d'iniciació a tècnic/a  d'esports en “Activitats físicoesportives a instal·lacions esportives convencionals”.

Aquest curs té un preu de 50 euros i una durada de 50 h. Està adreçat a totes aquelles persones majors de 15 anys, interessades en l'esport escolar que vulguin formar-se per exercir de voluntari d'esports a les activitats extraescolars o clubs, portant grups o equips.

El curs consta de 50 hores repartides en 2 blocs, un bloc comú i un bloc específic. El bloc comú inclou temes com la Salut i l'activitat fisicoesportiva, l'evolució psicològica dl/la jove esportista, les contraindicacions per a la pràctica esportiva, primers auxilis, lesions esportives, entre d'altres.

El curs s'impartirà durant el mes de juliol, del 2 al 13 de juliol, ambdós dies inclosos, en horari de 9  a 14 hores,  a les instal·lacions de la Federació Catalana de Judo. Les inscripcions tindran lloc per ordre d'inscripció, fins el 30 de juny i les places són limitades.

cartell ciate

cartell ciate

Fitxer: Cartel_informativo_Ciate_Verano_Badia_2012.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 67.17 kB

full inscripció

full inscripció

Fitxer: Full_Inscripcio_Ciate_Verano_Badia_2012.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 16.54 kB

autorització paterna

autorització paterna

Fitxer: Autoritzacio_Paterna_Ciate_Verano_Badia_2012.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 16.34 kB

Publicat el 14.06.2012
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
MÉS ACTUALITAT:
^